Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 12 juni 2011

Bokstaven [S]

Sommaren tycker jag om. Dock är svenska sommaren ganska oförutsägbar! Ena dagen regnar det och andra dagen är det 30 grader, strålande solsken och jätte klibbigt ute. Men det är härligt ändå :)
Men det hade ju varit super skönt att komma iväg på en utlandsresa till hösten. Men det får vi väl se hur det blir med det. Men som sagt, de hade varit super skönt! Att bara komma iväg och slippa vardagen för en vecka eller två ;)

Semester blir det inte mycket av i sommar. Både jag och Per jobbar mycket. Men vi har lyckats få ihop en vecka, V.27, då vi ska campa och sen till skåne. Vi ska även få besök av pappa och sussi i V.29 tror jag det var. Så det blir ju lite ledigt i alla fall.

Söker jobb gör jag, men just nu ligger det på is eftersom det mest är sommarjobb som ligger ute nu. Men ska leta mer sen oh sen har jag ju på timmar i falköping. Ska bara skriva in mig på flera boende så det blir mer jobb när det inte är så mycket på ranliden :)
Är ju där jag ska jobba nu i sommar, på ranliden alltså ;) Natt första perioden och dag/kväll andra perioden :)
Efter sommaren ska jag försöka hålla mig till bara nätter eller lite dagpass också.

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Skönt med lite semester! Sommaren är underbar tycker jag. Även om det är regn ibland. Tack för underbara dagar tillsammans. Ni är GULD värda! Tack för att ni finns! Love You!

Kramar i mängder!