Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 28 juni 2011

Bokstaven [Ä]

Äckligt!!! Jag gick ut med Tove till ladugården innan. När vi hälsat på gamla mormor och morfar gick vi med pappa Per ut och skulle samla in lite kor som fortfarande var ute. Det hade vi inte räknat med så jag hade bara mina foppa tofflor på fötterna.
Men i alla fall, när jag va på väg ut i hagen gick jag i en bajs hög! Jag kollade ju vart jag satte fötterna men denna bajsen såg torr ut men de va den inte kan jag meddela ;) haha.. Kännde hur de blev kallt och blött mellan mina tår :O
Tur i oturen att jag hade de skorna på mig eftersom dom är så lätta att tvätta av! Andra sandaler eller skor hade man ju fått slänga i princip.
Nog om bajs prat! ;)
När vi hjälpte till att ta in kossorna va där en som vägrade gå [dom brukar panik springa när man närmar sig!!], men denna kossan gick mot oss! Såg sen när vi kom närmare den att det var den med underbettet ;) Den är som en hund! Man måste klappa den annars går den inte in :P Haha Så vi klappade den lite och sen kom Per och vi satte Tove på hennes rygg. :) Per fotade :) Såhär blev fotot..

Älskar min familj. Har inte varit tillsammans så himla länge, men det stör inte oss och inte min huvudvärk om det stör andra! Igår hade jag och Per varit tillsammans i 2½ år och förlovade i 2 år :) [kärlek] Så vi har hunnit med en del på kort tid. Tove blir 1 år om mindre än en vecka!
Men vår familj har minskat nu under våren. Våra två katt flickor har försvunnit :( Så nu har vi "bara" Tiger kvar. Till hans lycka! ;) Han är en helt annan katt nu sen kattungen flyttade i förra veckan. han är sig själv igen, fortfarande lite sur men nu gosar han massor och spinner massor hela tiden :) Ligger och myser i fönstret just nu :)

















Ängel.. En del får lämna oss alldeles för tidigt. Stora som små. Våra änglar [kärlek]. Lider med familj och vänner. Så orättvist livet är ibland!