Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 2 oktober 2011

Helgmys

Jobbat i helgen, första passen på nya jobbet dessutom :) Mycket nytt att ta in men de ska nog gå bra. Blir ju många nya namn och larm-nummer på samma gång!
Men känner mig ganska säker på ena avdelningen nu efter helgen, bara fyra kvar! Haha.. Satt och skrev av alla namn och larm-nummer och vad som ska göras, mediciner osv. när jag jobbade inatt. De nummer som kommer upp ofta under natten känner man ju igen rätt fort med.

Blev en storhandling innan idag. Bara jag och Per som åkte, skönt att kunna handla utan barn ibland :) Händer ju ganska sällan!
Så nu har vi fullt i skåp och frys :) Härligt!

Tvätten har jag inte orkat med så den får jag väl ta en annan dag. Har i alla fall plockat lite i köket och här i tv-rummet.

Vitlöksbröden står i ugnen, räkor och kräftstjärtar, majonäs, rostebröd och massa annat gott står på bordet :)

Nu helgmys! [hjärta]

Inga kommentarer: