Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 13 oktober 2011

Planer för helgen?

Idag är det Torsdagen den 13 oktober. Snart har halva Oktober gått förbi. Sjukt va tiden går. Ja jag vet, vilket tjat om denna tid som bara springer förbi ;) Men fattar liksom inte vart tiden tar vägen?

Tove växer så de knakar, utvecklas och säger/hittar på något nytt varje dag. Så kul och underbart att få vara med om detta.
Ett mirakel [kärlek vid första ögonkastet]

Jobbar och står i. Men nu är jag långledig [5 nätter] från ena jobbet. Jobbar imorgon med sen är jag helt ledig i två dagar! Förstår ni? Jag är helt ledig!? kan knappt fatta det själv ;) haha.
Jobbar som sagt imorgon, 9-14 och så ska vi se om vi inte ska försöka fixa barnvakt så jag och Per kan åka iväg lite själv. Hade väl tänkt att ta tåget till Göteborg. Men vi får se, återkommer om det ;) Vet mer imorgon.
Annars är jag bjuden på tjejkväll imorgon kväll. hade varit kul men får se hur de blir eftersom vi inte vet om vi ska iväg eller inte.

Vad ska ni göra i helgen??

Åker inte jag och Per iväg så har vi inte några planer direkt. Bara ta de lugnt hemma är ju rätt skönt de med ;) Vi ska i alla fall åka till Netto och hoppas att dom har det som fanns med i reklambladet. Men det vet man ju aldrig med den butiken!
Hoppas det blir en bra netto butik i Hjo när den är klar [17november] för då blir det ju lite närmre, än som vi ska åka till Tidaholm. Är ju mer i Hjo än Tidaholm ;) På grund av jobbet [-en].

För övrigt blev jag lite irriterad, jag har ju klistrat på "EJ REKLAM" lappar på brevlådan [locket] men ändå fick vi Nettobladet och en hel hög med andra blad. Sur! Vad ska man göra för att slippa reklamen? Sätta upp en stor blinkande skylt? Ett larm som tjuter HÖGT när det kommer i för mycket i brevlådan?

Nåja, nu ska jag ta mig en mumsig muffins! Fast dom är mycket godare imorgon kan jag inte låta bli ;)

Inga kommentarer: