Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 5 oktober 2011

Rymmare

Imorse ville jag ha sovmorgon eftersom jag ska jobba två nätter på raken nu. Men istället vaknade busen 06.00! Jag tog in henne till oss i sängen eftersom hon va ledsen och inte hade kunnat somna om själv. Men att samsova, nä det går ju inte!!
Så efter 20 minuter kanske gick jag in med henne igen och hon gnällde till en gång sen stensomnade hon! :)
Jag vaknade 8.45 av att Per kom in på frukost. Tove sov nog i 10 minuter till :) Duktig! Så lite sovmorgon fick vi ju ändå.

Idag ska hon inte på dagis förens 13.30 eftersom jag är ledig från ena jobbet. Men har DemensABC utbildning mellan 14-15.45 på Sigghusberg [nattjobbet jag har].
Ska få nyckel till skåp idag med. Skönt att slippa låna vikarieskåp ;) Då kan jag ju ta med egna kläder också och slippa låna kläder varje pass. har ju inte jobbat så många pass än men nu har jag ju börjat på mitt schema så kommer ju bli fler! :)
Har dock bara denna natten där denna veckan, ja om man inte räknar med söndagsnatten. Går ju på på söndag kväll igen.

Och för er uppmärksamma så ska jag visst jobba en natt till efter denna! Men i FALKÖPING. :) Hade först denna natten bokad där också men så fick jag tjänsten i Hjo, lite svårt att vara på två ställen samtidigt ju ;)

Nä nu rymmer Tove upp för trappan! Byta blöja dags nu!! ;) Haha.. Bra hon säger ifrån själv ;)

Inga kommentarer: