Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 8 oktober 2011

Försov mig!

Idag har jag jobbat mellan 10.30 och 14.30. Lyckades försova mig! Hur fanken man gör det när man har en 15-månaders hemma och börjar 10.30 det kan man ju fråga sig ;) Haha
Men Per kom inte och frågade vad jag gjorde 10.05, antar att han precis kom in från jobbet då :P Haha..
Hör ju inte till vanligheten att Tove sover till över 10!! Det var bara därför jag inte ställde klockan idag ;) Men det får jag nog börja med verkar det som.
Och inte nog med det, hon sov middag länge också när jag var iväg! Tröttsamt att vara hemma med två karlar kanske? ;)

Som tur var har jag inte så långt till jobbet så var bara 5minuter sen :)

Ska ta tag i tvätten när jag lagt Tove för natten och tvätta hela dagen imorgon också! Eller de går ju inte för har bara så jag kan hänga upp 4-5 maskiner beroende på vad jag tvättar och hur mycket som får plats i maskinen ;)

Nu ska jag ge Tove kvällsmat [yoghurt och macka] sen ska vi mysa lite i soffan innan hon ska nattas.

Inga kommentarer: