Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 16 oktober 2011

Välbehövlig sömn!

Skönt att ha fått sova ut ordentligt! Nästan pinsamt att skriva det men jag skriver ju vad jag vill i min blogg och ni läser om ni vill ;)
Jag släckte ner och gick upp till sängen strax över 21.00 igår kväll. Låg och läste lite och släckte lampan 21.40! Somnade nog direkt för minns inte att jag låg vaken speciellt länge?
Vet inte ens vad klockan var när Per kom hem ;)

Gick upp med Tove-bus lite innan 09.00. Härligt :) Fast hade legat och lyssnat på Tove en stund, hon låg [stod?] och pratade i sängen :P

Idag är det sista lediga dagen på helgen. Helgen har känts mycket längre eftersom vi åkte på fredagen efter jag slutat jobba. Skönt det!
Helgen har varit toppen, får vi göra om snart! Synd bara att jag bara har en sån ledig helg/månad! Fast det är ju självförvållat. Men ändå! Lite synd får man väl tycka om sig själv?

Till svärmor idag?

Nä nu ska jag fixa frukost till oss.

Inga kommentarer: