Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 2 november 2011

Kanon

Här ekar det mellan inläggen! Men det har naturliga förklaringar! Jag jobbar MASSOR :O
Hinner inte ens prata med sambon, hur ska jag då hinna med att skriva här :P

Men ska se hur vi gör med alla jobben. Vill ju inte ha de så här heller! Missar alldeles för mycket med Tove och vill ju gärna träffa min sambo också. ;)

Idag hade vi tänkt åka in till Skövde, men de blir det inget av. Blir lite stressigt eftersom jag ska lämna Tove på dagis 13.30. Jag ska ju på möte på jobb och så ska u per jobba sen med.
Så kom vi på att jag ju bokade en syn undersökning igår, ska dit på fredag 10.00! Då tar vi skövde ärendena samtidigt :)
Fixa pass, köpa ulltofflor på LIFE och även jobb skor där. In på H&M och/eller lindex och köpa strumpor och strumpbyxor till Tove :)

Annars då?
Jag har nu jobbat en månad på nya jobbet. Trivs kanon! :)

1 kommentar:

Fiia sa...

Vad härligt att du trivs på nya jobbet! :)

Köket var inte alls svårt att göra, köpte en färdig tv bänk på Ikea och skruvade dit handtag sen köpte vi en skål (med kanter) och gjorde ett stort hål att sätta den i, blandaren hittade jag i mina föräldrars garage! :)