Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 13 december 2011

Framkallning

Igår satt jag och fixade med fotona på datorn, vi kollade gamla filmer på Tove när hon va plutt-bebis! Va tiden går och vad mycket som händer på denna "korta" tid. För ett år sen bara låg hon hyfsat stilla på en filt på golvet, nu är hon inte ens stilla när hon sover ;) Haha

Framkallade lite foton med, från en sida där det tog JÄTTElång tid att lägg upp bilderna men man fick 150bilder gratis, fördelat på två beställningar. Så jag klickade hem 73bilder denna gången.
Så gick jag in på en annan sida och beställde julkorten där. Blir nog bra tror jag!
Fick bekräftelse idag via mail att båda beställningarna är genomförda och levererade. Så nu väntar vi bara på postgången. Hoppas i alla fall jag får dom denna veckan. Men det kan ju ta 5dagar för oss att få vanlig post ibland. Bor ju på landet! ;)

Sitter nu med mitt vinglas, fyllt med vitt :) Mums är det. Vem säger det är förbjudet att hålla helg så här en vanlig Tisdag? När man jobbar vissa helger har man inte möjlighet att hålla helg på just helgen. Ähh så länge man inte dricker varje dag och så så spelar det inte någon roll vad det är för veckodag!

Pizzan igår va inte så himla god, seg och tjock botten. Urk!
Irene huss filmen då? Jo jag kan ju bara säga det att om man inte förstår så många mer språk än Svenska och Engelska ska man nog satsa på att få tag i en variant där det går att ha UNDERTEXT!! För det var en del "annat" språk och där förstod man inte så mycket och tappade bort sig en del i filmen. Tråkigt!!

11 dagar kvar till julafton. 10 dagar kvar tills vi åker ner till Skåne. 19 dagar så är 2011 ett minne blott. 7 arbetsdagar kvar på assistent jobbet.

Inga kommentarer: