Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 1 januari 2012

12-01-01

Gott nytt år på er! Nystart? Nytt år i alla fall. ;) Jag startade det nya året på jobbet. Skålade in det nya året i ett glas äppelcider :P Tog till och med fram vinglasen ;) Haha.. Sen va där inte så mycket mer att fira med, mer än lite kladdkaka som blivit över från kvällen. Vispade lite grädde så vi i alla fall hade det till :P

Lite tråkigt bara att inte kunna fira in det nya året med älskling. Får göra något roligt för de pengar jag tjänade och de pengar vi sparade in på raketer [Hjärta]

Tove sov sig igenom allt ståhej med nyår och vaknade som en solstråle 9.30 :) Skönt för mamman som behövde sova en liten stund efter en jobb-natt :)

Ta mig igenom den första kvällen på det nya året, lite så där ny vaken. Men det ska nog gå bra :P Haha..

Året är 2012 och det är året jag fyller 25!!! Vart fasen tog tiden vägen och de åren som gått fram till nu, 25!! Shit ;)

Bara jag som bestämmer hur mitt liv ska se ut, hur min framtid ska bli och vem som ska få ta del av det. Sen spelar säkert andra småsaker in som man inte kan rå för. Men bara JAG som gör valen och väljer riktning i livet.

Inga kommentarer: