Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 4 augusti 2012

30 än 20

Då va man närmare 30 än 20 nu då. Som min snälla lillebror tyckte var sååå roligt! ;) Fyllde alltså 25år den 27 Juli.
Dagen tillbringades på Liseberg. Barnvakt och hundvakt hade fixats. Åkte dit i bil med en kompis och jag och Per då. Mötte upp lillbror H utanför Liseberg.
En bra dag med fint väder. Ganska mycket folk mitt på dagen men både innan lunch och sen efter 18 blev det lite lugnare.
Jag åkte inte så mycket med tanke på liten i magen, men hade kul ändå :) Hade turen som inte blev så himla blöt men var ju någon i sällskapet som inte hade samma tur, eller hur H? ;)

Annars händer det inte så mycket. Semestern är slut imorgon. Sista natten med semester nu då ;) Sen börjar allvaret igen!
Pratade med chefen igår så nu vet hon med innan alla andra pratar så hon får veta det hållet. Dock skulle hon på semester nu men ändå.

Varit en sväng i Skövde idag och lämnat tillbaka den provbit vi lånade för två dagar sen. Blir kanon när det väl blir av!
Provkörde vagnen, sååååå fin och underbar! ;) Per körde den idag med men han överlåter sånt till mig. Lika bra det kanske ;) Hehe.
Så bara att spara nu då :P

Lagt in schema i Falköping med. Till början av november så får vi se sen hur det blir. Min almanacka räckte ändå inte längre, så blir det när man är för ivrig att beställa den så har man inte året ut ;) haha.
Men ska snart lägga in en ny beställning så jag slipper göra det i sista stund sen! Dock hade jag egentligen velat vänta tills liten kommit så man kan få bilder på båda barnen med i den men då står jag ju utan kalender från den 10november och ev fram till februari. Går ju inte! ;) Men går ju förvisso att köpa en billigare så länge eller ta en sån gratis på banken, finns såna nu för tiden förresten? Vet jag fick en 2007 eller va det 2008?, men det är ju ett tag sen i vilket fall :P

Väcka en trött sambo nu så han hinner vakna och dricka kaffe innan han ska jobba ;)

1 kommentar:

Dessie sa...

Det var aprilgruppen, jävla människor! Men gick ur och tog folk med mig och skapade en ny grupp haha ;)