Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 4 september 2012

26

Idag är Tove 26 månader. Känns konstigt att tiden gått så fort! 2 år och 2 månader är ju inte så lång tid egentligen.
Har ju redan jobbat 1år på mitt jobb. Vart tog det året vägen liksom!?

Idag ska vi till Hjo en sväng. Möte klockan 11:00 på jobbet, sen ville Per ha lite dricka, köpa nässpray på apoteket och även in på ica med och köpa lite grejer till maten som jag glömde sist ;)
Efter det vet jag inte vad vi ska göra. Är ju inte ett kanonväder ute precis. Trist!

Tejpa ihop lappen vi fick med från dagis igår så jag kan fylla i den och lämna in den :P En blandning mellan hund, barn och papper funkar inte så bra ;) Haha. Men jag hittade båda bitarna i alla fall. Alltid nåt :)

Inga kommentarer: