Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 3 september 2012

Blivande

Försökte mobilblogga för några dagar sen men gav upp efter 6 misslyckade försök att ladda upp inlägget. Så surt! Är väl bara att inse att det är vid datorn man ska sitta när man bloggar. Hur funkar blogger appen för er?

Nu håller jag helg efter mina 5 nätter på jobbet ;) Går på på Onsdag igen. Skönt med lite ledigt efter så många vakna nätter :P Sover ju på dagen men blir inte riktigt samma sak. Inte så att jag säger att det inte fungerar för det gör det. Går jättebra!

Har pratat med den blivande tvåbarnspappan [2barn!?] om hur vi ska lägga upp de närmsta månaderna. Det blir nog bra det.
Ska ju till chefen imorgon och prata lite så båda är medvetna om hur vi tänker. 11:00 var tiden, jag försökte ju ringa henne hela förra veckan för att ta reda på tiden och vilken dag det var jag skulle dit. Men slutade med att jag mailade i morse från jobbet.

Diskuterar och pratar om framtiden, eller de närmsta månaderna i alla fall ;) Tiden går snabbt och snart måste vi ha allt hemma inför bebisen.
Men det blir nog bra. Största projektet är nog rummet. Vill att barnen har egna rum men det finns det inte så då får man bygga ett. har lite plats uppe till att fixa till det s¨hoppas det blir så. Man vet ju aldrig ;)
Sen är ju nästa stora projekt vagnen, dyyyyyr! Men blir nog bra :) Vill man så går det?

Fortsätta kolla på skilda världar och bara ta det lugnt :)

Inga kommentarer: