Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 31 augusti 2012

Tack!

Jobbar och står i! Har jobbat 2 nätter nu och har min helg på 3 nätter kvar. Går alltså av måndag morgon och sen på igen på onsdag så lite ledig är jag sen ;)

Har en trotsig flicka som tvunget ska ha nappen nu. Skriker och gapar på mig för hon inte får ;) Går även upp för trappan själv för att hämta i sin säng!
Just nu gapar hon för hon inte får godis. Aningen trotsig, ja! ;) Men söt ändå :)

Sitter i alla fall och myser till Bamse på tvn. Först skulle hon kolla på Hajar som hajar men ångrade sig oturligt nog :P Men hellre Bamse än Teletubbies!!

Annars händer det inte så mycket här hemma just nu. Livet rullar på ganska bra. Har gått 46% av denna graviditeten nu! Bara 5månader kvar nu tydligen. En vän på facebook skrev att det bara va 4månader kvar av detta året och vi är ju beräknade till den 28 januari. Ja, tiden den går!
Börjar känna mig lite smått stressad, har ju inte något fixat! Jo jag hade ju ett fint paket igår som väntade på jobbet till mig :)



















Tack så hemskt mycket! Jättefina plagg :)



Tove och Alice myser lite i Alice säng ;) 

Nu ska vi göra lite kvällsmat. Blir falukorv med makaroner idag! :)

Inga kommentarer: