Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 17 september 2012

Barnmorskan

Hade tid hos min barnmorska klockan 11:00 idag, Tove var en sjusovare så när jag gick upp 09:20 och in till henne snarkade hon gott. Jag gick ut och hoppade in i duschen istället och trodde hon skulle vaknat tills jag var klar men icke! ;) Fick väcka henne 09:35 för hon skulle ju hinna äta frukost innan dagis.

Lämnade 10:30 och åkte mot Hjo. BM var lite sen som vanligt men lite lika mycket efter i planeringen som den andra BM. Det satt en som skulle kommit in 10:30 och hon kom in 11:10 ;) 5 minuter innan mig..

Det gick i alla fall bra. Mitt järnvärde hade sjunkit lite, från 135 som det var förra gången till 132 ;)
Några andra värden fick jag inte reda på ;)

Skulle lyssna på hjärtljuden, det var svårt! Någon där inne som inte kunde vara stilla och när hon väl hittade dom ville hon gärna haft dom lite tydligare, men svårt med en så livlig bebis och så kunde det tydligen ha att göra med att moderkaka ligger fram denna gången. Men dom låg mellan 130-135.
Alltså mycket lägre än Tove när hon låg i magen. Hennes låg på 150 och uppåt.

Allt är så annorlunda denna gången! Kanske en pojk trots allt? ;) Aja, om ca 4 månader vet vi :) Spännande!

11+2
21+0

 Kan fortfarande ha mina jeans :) Märket är Mamalicious och är både billiga och supersköna!
Finns att köpa på vero moda eller HÄR.

Inga kommentarer: