Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 6 september 2012

Lite smått panik!

Lite så där förvirrad idag. Jobbade så gick av i morse och när jag vaknade runt 13 för att blåsan var nära att sprängas såg jag att jag fått sms, kissa först va de ja ;)
Såg sen att det var från folktandvården. Påminnelse om att Tove skulle dit IMORGON 08:20. Jo eller hur! har inte ens fått en vanlig kallelse. Men somnade om lite halvt irriterad över detta.

Ringde i lite smått panik strax innan 16 när jag skulle hämta på dagis. Telefonkö och hade första plats. Samtidigt startade inte bilen! Just när jag bara hade 10 minuter på mig att hämta Tove. Kul. Men efter lite svärande och hotande startade den ungefär samtidigt som dom svarade i andra änden av luren.

Fick en annan tid, den 22/10 klockan 12:50. bad om en så sen tid som möjligt då jag jobbar oregelbundet och NATT. Men detta får väl duga! Har inte ens hunnit kolla min almanacka för den dagen men annars får jag väl byta igen.

Imorgon ska jag hämta en spjälsäng, med tillbehör. Börjar kännas mer verkligt nu! men ändå lika mycket kvar som jag redan gått. Känns långt dit samtidigt som det går så snabbt!

Trist att det händer olyckor bara för att det är så många barn att dom inte hinner med det. Men får väl leva med det och hon lär väl bara bli bättre och bättre på att säga till i tid och kunna hålla sig längre. Men ändå!

Inga kommentarer: