Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 8 oktober 2012

Gul och Blå!


En del att fixa idag. Ska hämta Tove på dagis 15:00/15:30 ungefär. Sen ska vi åka till Jönköping och lämna Alice. Hon klarar ju inte sig ensam hemma precis ;) Även fast det hade varit bra med en som vaktar huset alla dygnets timmar :P Men nej!

Vi åker alltså till Turkiet imorgon :D Klockan ringer så där okristligt tidigt! Ungefär strax över 04:00.. Så jag hoppas att jag efter 4 jobb-nätter kan somna i rimlig tid, när jag dessutom bara sovit ca. 2½ timme idag. Men känner jag oss rätt lär vi inte vara i säng före 23/00 :O
Och att räkna med några timmars sömn på flyget är nog dumt med tanke på att Tove är med och säkert inte kommer sova där :P

Tove har tjatat sig gul och blå hela veckan nu efter "Olle och Tette" [Olle och Petter, hennes farbröder]. Så hon kommer nog bli glad när hon ser dom imorgon och kommer få leka med dom en hel vecka! Hoppas på fint väder med :) Men kan väl inte bli sämre än här hemma? ;)

Har fått intyget som ska med. Nä, ner och hämta upp tvätten så jag kan hänga upp den. Sen kolla på vad som ska packas ner i vilken väska. Sen är det nog dags att åka :P

Inga kommentarer: