Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 23 november 2012

Det blir inget..

Skulle åkt på föräldraträff men BM ringde 1½timme innan och sa det inte blev något. Så nästa gång är den 7/12.
Roade mig istället med att rota fram en kvast så jag kunde samla ihop leksaker och näsdukar [oanvända!] från golvet. Eftersom jag inte kan bocka mig ner och resa mig så hela tiden. MASSOR av sammandragningar blir det då!
Så nu är det finare på golven, dammsög också.
Plockat undan i köket, men varför samlar man alltid på sig massa skit [papper och allt möjligt bra att ha] i ena hörnet av köksbordet? Eller det är bara vi? :O
Måste bli ändring på det när liten kommit och ska sitta med vid bordet. För då får Tove byta plats och sitta bredvid någon av oss så liten kan sitta på hörnet så som Tove gör nu. Lättast med matningar då :)

Mycket att göra under veckan, ska storstäda mellan arbetspassen så vi kan sätta upp stakar och sånt i fönsterna till helgen. Mamma, Thomas och William kommer hit då också :)

Handla ska jag också göra, men när? Kunde gjort idag eftersom det inte blev någon träff men orkar inte göra det med Tove. Sorry men det blir helt enkelt för tungt! Kundvagnarna är ju inte direkt lättkörda innan och med en 15 kilos klump i den + all mat, det går bara inte. ONT gör det. Så lite egentid får det bli. Men svårt att få det tydligen :(
Kanske på söndag kväll beroende på hur mycket jag får sova på dagen. Aja.

Dags att tända lite lampor snart, börjar mörkna redan ju. Eller det är ju ljust ute än men börjar skymma så det är lite halv mörkt här inne nu.

Hoppas nattningen blir smidig ikväll [som den oftast är] så jag kan lägga mig i tid och hinna sova lite innan jag ska till jobbet. Nätterna går SÅ mycket bättre då :)

Fika lite..

Inga kommentarer: