Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 13 november 2012

Det funkar ju inte!



Har haft [eller HAR] problem att komma in på min blogg. Dock funkade det via Firefox, men här gillar jag ju inte att vara i övrigt ;) Har crome annars, mycket bättre. Men kommer som sagt inte in på bloggen där igenom. Hmm. Fick hjälp och tips igår av Dessie men det funkade ändå inte.

Är ledig nu, två nätter bara så jag går på imorgon natt igen ;) Redan den 13 november! Gudars va tiden går snabbt! Snart december, jul, nyår och sen januari!! Men Tove kom ju varken på beräknad dag eller månad så det blir kanske en februari bebis detta då?

När vi ska ner till mamma under julen ska jag i alla fall ha en packad BB-väska i bilen och papper med från min BM. Eftersom sjukhuset där nere inte kan komma åt mina journaler här uppe och vice versa. Kasst!
Så därför vill jag vara på den säkra sidan, julen är ju trots allt "bara" en månad innan beräknat. Inte så långt.

Ska tänka igenom lite frågor och ringa läkaren igen så man kanske kan få lite mer svar på en hel del frågetecken! Man kan ju inte tänka på allt där, när man dessutom får "diagnosen" slängd rakt i ansiktet.

Dagisfotona kom idag på posten. Sötnosen då :)

Fyllt upp i skåpen idag, från affären alltså ;) Jag och Tove var i stan innan lunch idag. Veckohandla behövs ju även när man storhandlar. Mjölk och yoghurt t.ex. håller ju inte hela månaden ;)

Kanske åker och badar imorgon. Kanske. Sugen på att baka en ny variant av kanelbullar med. Eller ny är den väl inte men nytt recept och lite eget i det med. Återstår att se. Eller så blir det en omgång lussekatter igen, så gott ju!

Köpte en annan sorts glögg idag. Ett märke jag inte sett innan, helt okej faktiskt. Inte så sötsliskig som de kan bli ibland!

Nä nu ska vi kolla på film :) Har förvisso redan börjat kolla men Pers mamma ringde så kan pratar med henne nu, men jag tänkte fortsätta kolla lite smått nu eftersom Per redan sett filmen när jag jobbat.

Inga kommentarer: