Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 13 december 2012

Lucia

Idag ska vi på Luciafirande på öppna förskolan. Mellan 10-12. Vi vaknade tidigt dagen till ära ;) Eller Tove vaknade tidigt, 06:07. Men hon har ju sovit 12 timmar ändå så är ju bra i vilket fall :P Jag som sov till 15:40 igår för jag jobbat natt är rätt utvilat ändå faktiskt.
Kolla färdigt på julkalendern och sen ska vi äta lite frukost. Ska vara på arken [öppna förskolan] klockan 10.

Var tänkt vi skulle handla julklappar idag men får se hur det blir då Per skulle vara med på ett möte med jobbet först. Annars blir det nog en sväng till stan imorgon.

Torsdag idag. Snart helg igen. Jobbhelg. Tre nätter så går av på måndag.

Ska försöka komma fram till vilka datum jag ska skriva på lappen som chefen ska ha in ang. min föräldraledighet. Det jag ska vara hemma 100%. Efter det ska jag ju jobba 6 nätter utan mina 15. Men det kommer jag lämna in i det "nya" systemet. Kan inte göra det med det första eftersom det krävs att man lägger till sitt barn där med personnummer vilket man ju inte har fått något när man inte fött barnet än ;)

Gick nyss in i v. 34. Men insåg ju nu när jag skrev att det är fredag och helg imorgon. Nu byter jag ju vecka på måndagar men hur snabbt går inte helgen och när man dessutom jobbar fram till måndag! ;)
Snaaaaaaaaaaaaaaart! :O

1 kommentar:

Unknown sa...

Hoppas det kommer funka att göra så som du/ni vill med ledigheten och jobb :) Inte alltid så lätt med två små :P Men det lööööööser sej ^^
OOOOooooooooh, veckorna bara springer iväg! Var du inte nyss typ i vecka 6??
Pusss <3