Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 6 september 2013

Flitighetens klocka?

Idag har jag och barnen varit på ögonmottagningen på sjukhuset. Första gick det inte alls sen hittade jättebra!  Blev glansig i ögonen kan jag säga så stolt jag blev.
Skulle sex egentligen hämtat Toves ortros men det glömde jag helt bort. Fan! 
Så jag har ringt och pratat med dom. 400:- får vi betala, för sandalerna vi ska ha till då hennes vanliga skor inte kommer passa när hon har den på foten.

Ringde även ett till samtal, hon skulle lägga ett meddelande så han skulle ringa upp när han har tid :-)

Ringt och bokat tid för fotografering för Ellen också. Så det ska vi in och göra så tisdag när Tove är på dagis ;-) 

Och att inte glömma, har pratat en lång stund med en man om min tjänstepension. Känns så långt borta bara. Aja.

Vissa grejer vill man bara skrika ut så alla hör.

Inga kommentarer: