Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 8 september 2013

Helgen

Fredagen började vi på Sjukhuset, 09:10 hade vi tid på ögonmottagningen. Men det skrev jag om i ett annat inlägg.
Annars var väl fredagen lugn.

Igår var vi bjudna på kräftkalas hos grannen. Delar av Pers släkt som var där. Vi gjorde något litet var och tog med. Jag gjorde lax och spenat paj. Mums :)
Kanske sista kvällen man kunde sitta ute på? Skönt i alla fall även fast det blev kallare ju närmare Söndagen vi kom ;)

Idag har jag städat en del, behövdes! En del kvar dock. Som disken, men den kan jag inte ta nu ändå. Måste köra den på natten, morr!

Jag och Alice var på hundkurs också i 2,5 timmar. Lite egentid så där och kvalitetstid med hunden :) Hon blir duktigare och duktigare, eller vi kanske man säger? Jag lär mig en del jag med ju ;)

Ta på Tove kläder, hon tar av allt utom trosor. JÄMT!
Sen går vi ut lite till ladugården och ser vad som händer där :)

Spela lite bingolotto ikväll kanske? Kanske.

Inga kommentarer: