Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 31 december 2013

Nyårsafton

Sista dagen på 2013, 31 december. Detta året har det hänt en del..

Egentligen skulle jag slutat jobba vid årsskiftet men mådde så pass bra att jag fortsatte, satte ett nytt datum till den 21 januari. En vecka innan beräknad födelse ;)
Och det gjorde ju inget då det ändå visade sig att jag gick över en vecka ;)

Sen kom hon minsann som en raket, försenad nyårsraket kanske? Haha. Från inget till fullgas på 30minuter. Inte särskillt skönt men fullt hanterbart med värmekudden som blev min bästa vän just då. För varm för att hålla så band fast den med en tröja ;) Har man värmt den för varmt då? :P

Stora bebisen kom på både sin farbror oxh morbrors födelsedag.  Inte så bra planerat kanske men går ju inte att knipa precis ;)

Semester i Västervik och Göteborg.
Födelsedagar. Skåneresor. MammaBloggKryssning. Börja jobba 40%. Julfirande. Och här är vi nu ;)

Hann tyvärr inte byta bort min natt så nyårsnatten tillbringar jag på jobbet.
Lite trist att inte kunna fira in det nya året med Per men detta blir nog bra ändå. :) Jag och Per får väl fira till det lite imorgon istället ;)

Det kommer ett separat inlägg snart med bilder från 2013 :)

Gott nytt år på er :)
Nu ser vi fram emot ett nytt år, 2014, med allt vad det innebär :)

Inga kommentarer: