Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 2 februari 2014

Dagis

Vi har nu skolat in Ellen en vecka. Eller ja, 4 dagar då ju alla var lediga på måndagen när vi gifte oss :)
Det går bra, hon verkar trivas. Går iväg ifrån mig och in till de andra barnen direkt :) Skrattar och busar som bara Ellen kan ;)
Avslutade veckan med att äta lunch där. Imorgon blir det en liknande dag som frrdagen fast jag ska gå undan lite mer.
Får dock se hur vi gör då Tove har tid på habiliteringen klockan 11. Jag trodde det var på tisdag men det var det inte, synd.
Får ringa innan vi åker dit. Tanken ör ju ändå att dom ska gå full dag eller åtminstone nästan full dag på onsdag. Eftersom jag jobbar natten mellan tisdag och onsdag. Första natten på min fulla tjänst, är alltså helt tillbaka efter föräldraledigheten nu :D Gott! ;)

På måndag börjar min föräldrautbildning jag ska gå. Komet heter den, är 11 måndagar. Spännande. Hoppas det kommer ge många bra tips :)

Är det bara här eller har alla frisörer stängt på söndagar?? Så dåligt tycker jag...

Inga kommentarer: