Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 1 mars 2009

52,25

Såja.. Då va de 5,75 h närmare älskling;) Så med nogrannare efterräkning så e de 52,25timmar kvar att jobba:P

Lite ont i magen:S Men kanske inte konstigt så som jag äter, eller inte äter:/ Blev bara filmjölk idag igen.. Men med frysta hallon i.. men inget man ska klara sig på en hel dag precis.. Men åt ju en vitlöks baguett innan jobb med men sen har de inte vart mer ju.. INTE BRA HANNA!
Men vad ska jag göra? Svårt att göra ngt åt de då jag e här ensam.. Inge kul å laga redig mat till sig sj ju:( Har nog bara lagat en redig middag här hemma sen november!! EN!! Sen har de ju vart snabbis-mackaroner och sånt bara.. Hmm..

Älskling nannat länge idag.. Fick mess strax innan fyra!! Haha.. Hård natt igår eller? Tror nog de va;) Haha.. Och nu e han på bia:P

Hoppas allt löser sig som du säger.. Sj tkr jag de ser lite mörkt ut:/ Men får väl se..

Bekc på tv men jobbade ju till 21.30 idag och hemma kvart i.. Och läste ut boken först, sen nyheterna.. Då har man ju missat en del redan ju:/
Så musik på datorn, msn och bloggen.. Så ser min söndas-kväll ut.. Efter ett arbetspass..

Gottis, måns glömde musen när han gick hem;) Haha.. De lät ju nåt!! Men har bara vart massa snusk på jobb:P Tss.. Jag och D som jobbat ju;o) Men de e kul:D Haha..
Men måste fixa en egen till denna datorn.. Mkt lättare ju!

Näe åter till att göra ingenting;) Ha en fortsatt trevlig söndas-kväll!

Hejsan svejsan<3

Inga kommentarer: