Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 25 november 2011

Marin blå med vita stjärnor

Sitter här med min cider och skålen med popcorn :) Får ju inte glömma min mysiga filt! Köpte en till idag, en marin blå med vita stjärnor. Så fin :) Den andra är helt lila och också väldigt fin ;) Den är ju lila, kan ju inte bli annat än fint då :P Hehe..

Om man inte gjort så som man gjort hade inte livet varit där det är idag. Man vet aldrig hur ens val blir och ser ut i framtiden, inte heller hur livet varit om man gjort på annat sätt.
Lev i nuet och njut av livet :) Det som varit kommer aldrig tillbaka ♥

4 kommentarer:

Melinda - mamma till Julia sa...

Ja det ska bli så grymt skönt att ÄNTLIGEN flytta hemifrån, haha! =) Fyller ju snart 21 så det är hög tid för det tycker jag allt!

Bra tips. Körde faktiskt själv med ipren + alvedon när jag var sjuk häromveckan! Funkar ju verkligen kanonbra! :D Julis feber tycks ha gått ner lite, och hon har inte haft över 39 grader som tur är :) Men nog märker man skillnad på henne... betydligt gnälligare och mindre ork. Vilket både är skönt och inte. Det kan vara ett jäkla liv ibland eftersom hon är så fylld av energi! ;) Hur länge var Tove dålig efter sprutan?

Kram

Dessie sa...

Hooooooohoooooooo? Det ekar här! :D

Bra tips, men TENS funkar inte.. provade med Alicia genom sjukgymnasten och det blir helt fel med min andra värk.. det enda som hjälper är att röra sig.. lite.. ibland.. men det gör ont det med.. men sen å andra sidan gör det ont att ha ont med :P haha. Jag hoppas bara att det ger med sig lite.. för det är inge kul :/ puuuuuuuuuuuuss

Anonym sa...

Hej!! Jag halkade precis in på din blogg nu....för jag är på jakt efter en blå filt med vita stjärnor och hamnade här. Nu bor jag i Norrköping men i vilken butik köpte du din? Här går det verkligen INTE att få tag på någon och jag vill såååå gärna ha en till min lilla son;) Isf kan jag kanske ringa till butiken o på något sätt lösa det!! Har letat på jysk öb m.m men får inte fatt på någon!!
Hälsningar Jenny!!

Anonym sa...

Hej. Kom mitt meddelande om filten fram? Blev lite osäker. Men jag lämnar min mejladress om du vill höra av dig genom den istället!
jenny_tegner@yahoo.se

Hälsningar Jenny.