Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 2 mars 2009

Ännu en dag närmare;)

Ringt å bråkat med idioterna i fjärås.. Hmm.. Får väl se hur de blir.. Dom vägrar ju sätta in innan jag skrivit på.. Detta "kontraktet" lät väl lite bättre.. Men tar ju typ tre dagar innan jag fått de och skickat de och fått de.. *SUCK*
Hade ju inte vart fel med den nu.. Så att jag kan få lite tyst på R.. Blir ju halva summan iaf.. Men men..

Pratar med M på msn med.. Vetifan hur soffjäveln ska flyga bort till dom.. men har inga pengar iaf till de.. Så de får va! Flyttar om två veckor men har lgh kvar till 31 maj.. Och måns har ju nyckel så.. Men men.. Kan ju i vilket fall som inte ta den sj ju.. Jag e ingen super-stark-super-kvinna eller nåt!
Men nu kommer R och ska hämta den.. Imon eller på ons.. Skönt så slipper jag.. Dom vill ju ändå inte veta av mig så.. DÅ kan de va så.. Jag ska nog klara mig ändå ska ni se..

Tittar på tv just nu.. Men kartongerna kallar! Så ska börja packa.. Ska duscha med idag, men tar de ikväll eller nåt;) Massa å göra i lgh ju!
Längtar till nästa helg då jag får med mina saker och allt till vår lgh:D Ska bli så kul:)
en sen e de hit ner igen i fem dagar och sen upp för att stanna:)

Mat idag, hmm.. Nä inte hungrig:/ Får se hur de blir med de.. Nu ska jag iaf hålla igång här.. Då tänker man inte så mkt på de så:'(

Varför ska allt vara så komplicerat och besvärligt för!? Hoppas på bättre tider då jag flyttat och kommit på fötter igen!<3

Ska klämma in dessie och alicia nårra ggr under dom kommande 11 dagarna:P Några prommenader och fikor eller nåt;) Hehe

Tur jag har min älskling, min dessie och mina syskon iaf:D Älskar er!

Inga kommentarer: