Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 2 mars 2009

Då va klockan redan 17.27

Och jag har inte börjat varken packa eller plocka undan:/ Inte bra detta! Men ska göra de nu..

Har plockat fram baccon, tänkte steka dom och göra snabbis-mackaroner till de.. Bättre än dom andra två dagarna ju, blev de bara filmjölk så.. De e ju inget kul att laga refig middag till bara sig sj:/ Men de blir de ju ändring på snart! Då de bara e 11 dagar kvar tills jag och min lära älskling bor ihop:) Ska ju dit på fredag med och åker hem på måndag, eller ja hem och hem.. De kommer ju va helt blåst i lgh då ju, vet inte vart jag ska sova ens. Hmm.. På en handduk på golvet eller nåt:/ Men de löser sig nog.. Bara fyra nätter så.. Och skönt att de e tomt för jag ska ju flyttstäda då med så..

R kommer imon och hämtar soffan, trodde han.. Och då lämnar han min kista med:) Har saknat den:) Den e ju bra att ha lakan och sånt i, sängkläder och handdukar typ.. Fint i sovrummet om inget annat:)

Ev leka med Dessie och Alicia på onsdag:) Promenixa eller nåt med:D

Fick in pengarna idag ändå.. De som vi va tvugna att lägga ut på bilen innan jag ens kunde tänka på att försöka komma hem! Så nu har jag till bensinen iaf.. Fick ju inte så mkt, så de va ju tur vi köpte begagnat! Snålisar! Men men.. Kommer iaf inte handla bil där nå mer gång! Fjärås biltorg va de om ni ville veta;)

Näe nu MÅSTE jag börja.. Så ha en fortsatt bra eftermiddag/kväll

Inga kommentarer: