Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 16 mars 2009

Ams och sånt

Mm.. Snart köra, ska bara inom och tanka och sånt med.. Se om jag hittar:P Men de ska väl lösa sig..

Min kise går ut på nätterna:) Men han har inte kommit än:/ Hmm.. Där kommer ju en kise när jag kallar, men de e ju fel kise, jätte kelen skogskatt!! Fin e hon med.. Snoka runt bland grannarna om vems hon e för inge halsband heller.. Älskling e lite sugen på att ta in henne, då hon ändå alltid kommer in hit ju! Men får se.. Funkade bra mellan tiger och henne iaf..

Sen när jag kommer hem ska jag väl fixa de sista med lådorna oc tavlorna, lite kvar att sortera.. Så jag får undan kartongerna, där e ju tre mitt på golvet;) Hehe.. Ska ha in nån i klädkammaren här inne och nån i förrådet där ute.. Sen ska jag fota lite här inne tänkte jag.. Kanske ute med, får se:) Mina tulpaner börjar titta upp, eller en bra bit har dom kommit! Klarade sig trots snön som kom.. Låg ju nästan en decimeter! Men men.. Är nårra fler blommor i rabatten:)

Ska plantera om mina två aloe vera blommor.. Har ju i två krukor men dom bara trillar:P Dom växer som ogräs;)

Näe, nu ska jag göra ve mig!

Inga kommentarer: