Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 16 mars 2009

Stängt:(

Där va ju dock stängt på ams i hjo:( Sånna muppar som bara har öppet på tisdagar och torsdagar! Men pratade med nån i skövde och jag kan likabra skriva in mig imon sa han:) För pallar ju inte höra till skövde med! Va bara att jag inte kunde få ersättning för idag sen ju..
Så ams i hjo imon, öppnar 10.. Leta upp mina betyg med.. Hade ju dom framme i lgh i fagerhult.. Måste ju vara här nån stans..

Nu ska jag städa lite, plocka undan och fixa bland kartongerna.. Så vi får ordning här hemma nån gång:) Hehe.. Och tror ju vissa iaf är rätt nyfikna över hur här ser ut så:P

Fortfarande ingen kise hemma:( Men han har ju vart bort i två dygn förr som mest så säkert ingen fara.. Han har ju hittat hem innan så.. Han kollar väl bara läget där ute;)

Saknar min dessie:( Men då hem-telen funkar så har vi ju den vi kan ringa med:P Billigare så med ju.. Och vi pratade ju alltid i tele innan så..

William.. Får väl ringa dig nån dag.. Saknar min lille skrutt;) Som blir stor i sommar ju!

Nähä, nu ska jag göra nån nytta.. Kanske tvätta nån maskin tvätt med.. Så de tar slut nån gång.. Köpte ju en tvättställning till igår så vi kan tvätta iaf två maskiner åt gången:) Vill ju inte använda tumlaren för mkt så:P Och tar ju sån tid då med, sån jättemegasnål maskin som tar typ 2 timmar för varje tvätt.. och 2 timmar till för tork.. Hmm, tror inte de.. Finns ju ett snabbprogram som BARA tar 1 timme:P haha..

Hanna kan INTE skriva korta inlägg, har du kanske märkt? Hehe

Inga kommentarer: