Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 16 mars 2009

Ännu ett;)

Jahopp, då sitter jag här igen och skriver.. Verkar ju nästan som att jag inte gör ngt annat:P Haha.. Men nu har jag faktiskt vart duktig! Tkr jag iaf;)
  • Har fått ut allt skit i förrådet, de som inte får plats här inne och lite smått och gott..
  • De som ska upp men inte just nu står fördelat i två lådor här inne i klädkammaren.. Böcker och lite prydnader som ska upp på hyllorna.. Men lite komplicerat att få upp dom bara;) Tss.. Eller så e de vi som e lite inkompetenta! Haha!!
  • Plockat ihop och ner sängkläder och handdukar och sånt i kistan, har ju vädrat den då de luktade unket i den.. Den har ju inte vatt öppnad på nästan 3 år så:) Hehe.. Så nu e där lite mer plats i gaderoben till älskling med:P Men ska köpa en till gaderob sen när pengarna börjar rulla in..
  • Satt upp PROVISORISKA (!!!!) gardiner i köket, blir ju så stelt iom att de e helt vitt.. Blev inte bra eller som jag tänkt mig men de e väl bättre än inget? eller vad sägs? (bilder kommer sen)
  • Dammsugat i hela lgh
  • Tvättat golven i hela lgh
  • Satt in disken i masiken och kör den nu:)

Bara vika in tvätten kvar.. Men allt är ju dock inte torrt så de kan vänta.. Funderar på om jag ska slänga in lite handdukar i tvättmaskinen eller om jag ska vänta:P Hehe, svåra beslut jag ska ta eller:P?

Och fixa till de med våra räkningspärmar.. Så de e klart.. Vi har ju båda massa papper som bara ligger, och de ska ju in i pärmarna så man inte gör av med dom..

Men ingen brådska här inte.. Vila benen och sånt lite nu ju:) Thihi!

Näe nu ska jag ta lite foto (:

Inga kommentarer: