Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 7 mars 2009

Evig väntan;) Haha

Såja, nu har jag plockat undan lite och packat UPP;) Bara kläderna som ska in i gaderoben.. Men här finns ju bara två, en som man hänger i och en med hyllplan.. Vi har massa klääär båda två ju så de lär ju INTE gå ihopa;) Får la se hur vi löser de.. Men finns ju en klädkammare/förråd där jag/vi kan hänga lite tjocka tröjor och sånt.. Och tur e ju de:) Hehe..

Väntar nu på att martin och hampus ska komma med resten av mitt liv;) Thihi.. Alla möbler och sånt.. Dom fick plats med allt, så med andra ord har jag en tom lgh att återvända till på måndag.. Ska bara komma ihåg att ta med mig datorn, lite kläder, kylväska och bäddmadrassen ner.. Så jag har ngt att göra och ngt att sova på.. Haha.. Och måste ju lämna tillbara kylväskorna jag lånat och ska försöka ragga upp nån kylväska här uppeifrån med, har ju mer än halva frysen kvar att tömma så.. Den va ju smockad med mat säg:P

Nu jobbar älskling, eller han körde ju vid 15- tiden.. Han tog soffbordet med sig, för idag kommer ju mitt och de e ju lite finare och bättre så.. Bara soffan och micron som med ska bort där.. På gården asså.. Får se hur vi gör med min 120 säng och min tv.. Tv:n funkar ju aldeles utmärkt, doch en tjockis tv.. Men bättre än inget eller? Fast vi har ju redan en plattis här och en lillen en;) Massa aparater;)
Och sängen får jag väl sälja eller nåt.. Nyinköpt i dec-08 ju.. Knappt använd så synd att den bara ska stå och bli fördärvad ju!

Näe, åter till att göra ngt annat.. Fixa iordning kläderna innan dom kommer? Ligger ju massa kläder överallt i sovrummet så! Både hans och mina, fast hans e smuts-tvätt så.. Men tradit att ha de slängt på toa ju.. Men mina tvättkorgar och min tvätt-ställning kommer ju idag så.. Och tvätt-maskin och sånt på måndag.. Om dom håller de? Märker jag väl:P Hehe..

Ha en bra lördag mina blogg-läsare:)

Inga kommentarer: