Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 8 mars 2009

Nästan klart

Såja.. Har fixat och donat lite idag.. Då hjärtat kom hem och la sig för sin dagliga middags-lur;) Fast jag låg ju kvar ett tag med han.. Sen duschade jag, plockade undan lite och dammsög:) Och sen ner i bingen igen. Haha.. Och nu e hjärtat på jobb igen..

Jag ska komma på ngt att äta ikväll, plocka in alla kläder i gaderoben, leta upp min hårborste och platta håret.. Typ.. Se om jag får ordning på eländet på köksbordet med.. Men vet ju inte var jag ska ställa sakerna som är i lådan ju.. Hmm.. Massa tavlor och sånt, tar väl och gömmer lådan i klädkammaren sålänge kanske;)

Måste fixa två kylväskor här uppe ifrån med.. Annars kan jag ju glömma all min mat ifrån frysen.. Fick ju inte ens med mig hälften i fredes:/ Trots jag hade två kylväskor då.. Men så e de.. Frysen vart ju full av mat med så..
Se vad vi kan göra åt problemet ikväll, älskling lär väl få kolla runt lite;) Hehe..

Denna eviga SNÖ!! Kan de inte bara få bli vår? Eller måste vi dras med allt snöande länge till!? De lägger ju bara sig ett litet tag sen töar de bort och sen snöar de igen:S Håller på så hela tiden! Jobbigt!! Haha..

Har bara 18 grader i lgh.. Men då älskling står i altandörren och rökar får de bli såhär.. Men på fredag får han snällt gå ut.. För lite varmare vill jag ju ha! Men inte lönt då han släpper ut all värmen ju! Dumma dig!<3

Köra till tidaholm ikväll och hämta mina morrontoffler och lite annat? Hmm kanske:P Här e ju kallt på betonggolven, Haha.. Jag som e lite känslig med;)

Näe åter till att göra nån nytta;) För nu har de ju slutat snöa igen:D

Inga kommentarer: