Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 6 mars 2009

Framme:)

Har vart framme ett tag:) Har dock tagit ett tag att komma ut på nätet:S Har bara teckning i KÖKET! Jobbigt, då vi inte har något köksbord här än e de ganska jobbigt.. Kallt betongbolv e inte skönt att sitta på..

Älskling e hungrig nu, så han ska göra toast:) Jag ska nog med ta en tror jag:) Mumma! Fast han fick doch rengöra maskinen först;) Haha..

Skönt att vara uppe hos älskling:) Med mina saker, lite av dom iaf.. Resten kommer imon! Men morbror martin och brossan hampus:) Måns får vo ta en annan helg:P Blev ju lite komplikationer där så.. Tradit nog!! Men men så e de ibland..

Näe nu ska jag återgå till min grogg och min toast!

Ha en bra fredagkväll/natt!

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Kul att du kommit upp!!! Nu måste vi ju bara få träffa dig snart också hihi.
Utmanar dig i min blogg om jag gömt att säga det!!!???
Kram på´rej