Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 1 mars 2009

Fiin igen:)

Jo de e sant.. Hehe.. Näe, men har satt i mina öron-hänge igen:) Tog ju av dom i oktober nån gång tror jag.. Men kände att nu va de dags igen:P Men nåt av hålen va lite sega, men de gick:)
Så nu e jag grann igen:D Haha..

Näe nu ska jag ut till tvätten igen.. För snart e min tid slut.. I tvättstugan asså.. De e ju då inte ngt jag kommer sakna, att man måste tvätta på bestämda tider.. Kan ju inte bara slänga in när jag känner för de.. Eller komma på en kväll att jag mååste ha ett par rena byxor eller nåt dagen efter.. Nu e ju de kört... Men inte så länge till:)

Snart bor jag ju med min älskling:) Min fina älskling! Bara min!

Haj och goodbaaj!

Inga kommentarer: