Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 1 mars 2009

Idioti och 58 timmar

Mitt internet har ju som sagt innan klyddat ett tag nu... Och nyss gick de inte att logga in igen.. Satt i kö på tele2 ganska länge.. Och nu funkar skitet igen.. Kan bli såhär vid varje månsds-start!! Dåligt!! Så då ska man ringa dom varje månad för att de ska fungera!! Fan!! Va ju dom stackarna som fick göra de sa han.. Hmm.. Tur jag "bara" betalar 224:- i månaden och då e ju där datorn med.. Så e ju inte hela världen om jag måste ha ngt annat! För de funkar ju inte så bra dit jag ska flytta så.. Och e ju inte världens snabbaste heller!!

Störigt då man e mitt i ngt och de bara lägger ner! Tänk om jag pluggat då? Ännu värre!

Enerig dricka och ballerina:) Måste försöka äta nåt refigt idag, blev ju inte nåt igår.. På hela dagen blev de en halv påse ostbågar, dom knöliga och en skål filmjölk.. Och två energi drickor..

Men när jag inte mår bra så blir de så.. Viss e jag lycklig och så, men JAG sitter ju här och DU där:/
När jag e hos dig så e de ju bra, helt perfekt! Alldeles underbart!!

Nu är det bara 13 dagar kvar tills jag är uppe hos dig föralltid! Och 8 arbetspass kvar på jobb.. Känns lite konstigt.. Trivs ju kanon bra:D Men jobbet är ju INTE allt här i världen.. Men kommer sakna dom.. Framför allt personalen inne på haga, så underbara!! Haha.. Helt knas, precis som jag:D Vi trivs verkligen ihop, har såå kul när vi jobbar:)

Men man måste ju våga att prova nya saker.. hittar väl ngt annat snart så.. Man kan ju inte jobba på samma ställe i all evighet heller så!! Har vart där nu i nästan tre år.. I vården.. Min första sommar va jag ju "social-tant" typ.. Ingen utb och under 18 så..

Katterna bråkar och låååter här utanför! Men min kise kom in innan.. Så han ligger och sover i sin stol:) Han e ju bara ute nån timme sen kommer han in igen.. eller jag få öppna och kalla på han, för han sitter i grannens inhägnade trädgård.. Haha.. Ser ut som ett fängelse, men men..

Och en sak till.. Tvättade dom andra två maskinerna med.. Så hann med fyra maskiner, men bara två av dom som åkte in i torken.. De andra hänger här hemma.. För börjar man inte tvätta förren 10.30 tror jag klockan va.. Så hinner man inte mkt till 13.00 ju.. Men jag hann med de jag skulle i vart fall.. Och de e ju bra.. Så blir de inte så mkt skit-tvätt jag får med mig upp.. Eller jo de jag använder fram tills helgen ju.. Men eftersom att jag mest jobbar så e de ju inte så mkt.. Mest trosor och strumpor och sånt.. Men men..

Jo föresten så är det:
58 timmar kvar på jobb.. Haha har inte inte mkt att göra så har man inte!

Älskling svarar inte:/??????

Inga kommentarer: