Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 25 mars 2009

Fisar, rix fm och Gert fylking

Haha, säger jag bara (;
Man får lov att fisa enligt Gert fylking, sålänge de är ett avstånd på minst 10cm;)
Och när kvinnor/tjejer fiser luktar de ju förstås bara hallon och jordgubbar! Tss
~~~~~~~~~~
Vrf ska de bli en så stor sak av en så naturlig sak? Hmm..
Killar/män får ju fisa hur mkt som hellst, då e de ingen som reagerar.. Men skulle en tjej/kvinna släppa sig en, om så bara en smygare, så e ju de hela världen och de e ju snuskigt äckligt..
Varför då?
Varför ska det vara nån skillnad på det?!
Vi tjejer/kvinnor bajsar ju faktiskt också och fungerar likadant som er killar/män!!
Eller ni tänker inte så långt?:-O
Vi är människor allihopa, med alla dess underbara stunder och brister..
~~~~~~~~~~
Hur tkr du?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har bara hört melodifestivalens vinnarlåt en gång på radion.. Visst är det sjukt att folk tycker att det är ok att killar men inte tjejer får fisa.. Kan inte heller förstå det, men kan ju vara en sådan gammaldags grej att kvinnorna skulle vara så fina och prydda mest hela tiden.. Durra tycker att det är "äckligt" om jag skulle släppa mig, medans det är hans som luktar som jag vet inte vad.. Jag släpper mig när jag vill och om jag vill.. =P

Anonym sa...

Min favorit på radion just nu är snälla, snääälla :P Haha. Alicia skriker när hon hör den :P Tss. Om det luktar hallon/jordgubb när en tjej fiser så har hon nog kört upp en wunderbaum i röven :P Haha. Klart man ska få fisa, men man kan ju vara lite trevligare än killarna och inte göra det närsom och varsom :P