Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 26 mars 2009

Räkningar och skit

Vrf ska de alltid va så jobbigt när månaden närmar sig slutet och räkningarna ska betalas?:( Löser väl sig, de brukar de ju göra.. Men de blir ju inte mer än at räkningarna är betalda, sen e de ju inte mer.. Har ju pengarna från bilen men de ska ju itne gå till sånt.. Och eftersom att jag inte har ngn direkt inkomst nu heller så hade de ju vart bra att hålla på dom lite.. Får ju tillbaka på deklarationen men de e ju inte nu.. Och gör jag ändringar så tar de ju ännu längre tid.. Men kan man göra ändringar och tjäna på de så ska man ju göra de..

Jobbigt med sånnahära down perioder! Allt känns u så mkt jobbigare då, fastän allt e bra egentligen så blir ju minsta lilla sak bajs.. Kan ju räcka att vädret inte e som man vill eller att katten inte gör som jag vill.. USCH! Hoppas de vänder snart! Går ju ut över fel människor med, dom som står en märmast och som man inte vill ska ta skiten.. Men det händer väl även den bästa!?

Kollat lite med högskolor idag, sugen e jag ju.. Men blir långt att åka då de inte fanns i skövde!? Och först 6 terminer (3år) och sen tre terminer till (1,5år) men då blir man ju ngt man vill, eller? Och lån får man ju ta så pengar kommer de ju in.. Mer än vad de gör nu.. *SUCK* Jo, lite kommer de ju in men inge bra..

Nähä, nu skiter jag i detta och ska läsa min bok (Dessies bok), snart slut. Då jag får börja på en annan ist.. Ska beställa en annan bok idag tänkte jag.. Återkommer med mer info om de sen..

Vad gör ni denna torsdag då?

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi ändrar i våra deklarationer o får ändå pengarna innan midsommar iomed att vi gör de över nätet :P tihi. hoppas allt blir bättre snart gumman <3

Anonym sa...

Vill du bli barnmorska?