Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 26 mars 2009

Grogg (:

Tog en grogg innan då hjärtaat kom hem, helg nu ju.. å han e ledig fre-sön:) Nu e han och L iväg och ska köpa pizza, sen ska dom elda skit från älsklings lgh efter maten:)

Fixat med räkningarna, snart klar med allt.. Tur ju att jag fick pengar för bilen denna månaden! haha.. Inte bra detta.. Men massa engångs-skit och sånt.. Blir väl bättre hoppas jag! För inte mkt pengar kvar från bilen heller ju och nu har jag ju inte ngn inkomst heller, inte så de går att skryta om den iaf.
Hjärtat kommer ju hem med nårra räkningar till som har legat i lgh i tidaholm och förhoppningsvis får jag mina resterande imon med posten annars får jag dom på måndag.. Suck! Evigt Suck!

Nähä fixa med disken och plocka rent från bordet så man kan äta där sen!

Gör ni ikväll då?

1 kommentar:

Biggie sa...

Hejhej! JA visst går det. Det har gått tidigare med men då har man fått söka sig till andra orter som umeå eller stockholm. Från och med hösten 2009 börjar Kristianstad med sin distansutbildning. du kan gå in på http://www.hkr.se/ och läsa om det :)