Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 28 mars 2009

Idag :)

Är i stan nu:) Stora stan.. Hehe..
Ingen sovmorgon idag, då vi båda vaknade nio:P Varmt och sånt va de med, eftersom att de inte va en hel dubbensäng utan två 80sängar ihop puttade.. Men dom delar ju sig då man rör sig lite så vi delade på en 80 ist;)
Upp och åt frulle och sen lite mys och ta de lugnt.. Sen gick vi ut till stan, gick en massa och kollade och sånt, kom tillbaka till hotellet för en timme sen..
Dricker en öl och äter godis;)
Äta ute ikväll med;) Och imon blir de väl en lite nätt lunch innan vi åker hemåt i rimlig tid.. Hem till kisen ju och sånt.. Tar ju ändå 4 timmar med tåget hem så..
Får se om vi hittar en relativt billig resa hem då.. Dom va liksom dyra imon! SJuka priser!
Nähä, nu ska jag fortsätta göra ingenting.. Men jag återkommer imon eller nåt.. Får se om jag orkar eller har tid;) Hehe.. Men uppdaterar ju nån gång så:P Va tålmodiga;) Tss..
Älskar min underbara PER<3

2 kommentarer:

dessie sa...

Ha de nu så kul o njut av varandra :) pussar <3

Dessie sa...

Vill du skicka ett sms till mig med er adress? Skrev aldrg upp den sist o ska posta imorron :P pussas ^^