Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 29 mars 2009

Helgen slut

Tyvärr så springer helgerna bara iväg! Framförallt då man är iväg och tar de lugnt..
Hittade ett fint hotell nere i malmö, va ju mkt billigare än i sthlm så.. Tradigt med fyra timmar på tåget bara.. Men gick relativt fort ändå..
Idag skulle vi ätit lunch men fick ju avboka de då tåget tog lång tid hem och vi skulle sälja bilen.. Älskling är ute och pratar med dom nu.. Så får se om dom tar den..
I övrigt har vi haft en bra och mysig helg:) Trevligt att komma iväg lite och vara för sig sj;) Man behöver ju de ibland!
Kollar lite mail och tradera:)
Hjärtat e iväg och hämtar dom andra fälgarna till bilen, då de e två olika nu.. Eller nåt;) Inte så insatt i bilar så;) Orkar inte, för mkt bekymmer så!
Skönt å ligga ner i soffan samtidigt som jag bloggar;) Men gör dock lite ont i nacken så får väl resa mig upp snart..
Ska lägga ut min tele på blocket eller nåt.. Jag ska köpåa en ny:) Vill ju ha en mobil och digitalkamera i samma;P Och min mob jag fick när den andra gick sönder är ju en musikmobil och de vill jag inte ha, har ingen användning för de så:) Nån som vill köpa?? Typ 1700:- För en w595??
Den stora frågan idag är: VAD SKA VI ÄTA IKVÄLL?!

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

skönt att komma hem antar jag....hade gärna köpt den om du inte haft bråttom med att bli av med den...hehe
Kram på er..