Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 19 november 2010

Lugnt

Idag är det babysim :) Innan vi åker till badhuset ska vi in på rusta, måste kolla om dom har termosar.. Per snodde ju den jag hade vatten i :O Hehe.. Visst har där varit kaffe i den från början också men jag fick ju stå och diska den i evigheter innan kaffedoften försvann.. Vill ju inte riskera att de e kvar kaffe i den och ge "kaffevatten" till tove.. Kan nog köra till de ordentligt i hennes lilla mage :O
Så har jag fått för mig att dom har sånt på rusta.. Om inte så ligger ju ÖoB precis sidan om.. Och där borde dom ju ha, tkr jag.. Ska nog in där ändå, handla babyolja.. Dom har ju en stor flaska för knappt 10:- där :) Bra olja e de ju med.. ;)
Men återstår att se hur de blir.. Hehe..

Annars händer de nog inte så mkt idag.. Ta de lugnt och så.. Jag ska kolla på robinson på tv4play..

Inga kommentarer: