Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 20 november 2010

Varför?

Jaa, varför ska de alltid klia på benen när man rakat dom? Framförallt dagen efter, kliar de massor på mina iaf.. Inte de att jag får röda märken eller nåt sånt så de e de som kliar.. Hmm.. Störigt e de iaf.. Och jag vill ju inte skrämma de övriga på babysimmet med min vinterpäls ;) Haha..

Har jobbat idag, mellan 10.30-14.30.. Efter de handlade jag lite.. Blir lite lördagsmys sen med Tove fast hon får ju dock inte de jag ska ha.. Men kan ju mysa ändå :P
Just nu sover hon.. :) Per gick nyss ut och skulle mjölka..

Så mycket bättre ikväll på tv, annars blir de väl en rätt lugn kväll här hemma.. :)

1 kommentar:

Lisbet Lindell sa...

Jag har också fått håriga ben, hade varit bättre om det växte på huvudet;)

KRAM!!