Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 20 november 2010

Lite roligt! ;)

En gammal gumma kom gående med två svarta sopsäckar på släp i var hand. 
Det var ett litet hål i en av säckarna och en hundralapp kom utfarande.
Detta observerades av en polis som hejdade gumman och frågade vad som stod på.
- Tack, snälla konstapeln, sa gumman. Hela säcken är full med hundralappar men tro inte att jag stulit den. Jag bor precis vid fotbollsplanen och karlarna brukar kissa i min trädgård när det är match.Då står jag där på lur med en rejäl häcksax och säger: - 100 kronor, annars klipper jag av den!-
Det var ingen dum ide skrattar polisen. Är det hundralappar i den andra säcken också?
- Nej, det är ju inte alla som betalar...


Hahahahahahahahahahahahahaha :D

Inga kommentarer: