Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 8 november 2010

Wiiiiiee :)

För ett tag sen sökte jag ett jobb.. Har sökt hos honom en gång innan och då ville han ha någon som bodde lite närmre.. Antagligen för de bara e korta arbetspass.. De e som personlig assistent om ni inte visste de redan!
Men så ringde ha  även denna gång och sa att han hade hittat någon annan och de får man ju acceptera då de e han som bestämmer fullt ut, e ju hemma hos honom man arbetar och MED honom.. Men han sa att han skulle spara mitt CV och telefonnummer (som jag för övrigt hade GLÖMT att skriva med i CV:t, HUR kan man glömma nåt sånt????) så skulle han ringa OM de behövdes hjälp någon gång..

Idag ringde han!! :) Men e bara för två veckor så länge.. Kanske blir längre de vet jag inte, men bättre än inget ju!
Måndag och tisdag 9-12.00, Lördag 10.30-14.30 och Söndag 9-9.30 (Vecka 46)
Måndag och Tisdag 9-12.00 (Vecka 47)
Och om de funkar bra så skulle väl isf detta schemat rulla på sen.. Som jag förstod de..

Väldigt skönt att få jobba lite, mjukstart liksom :) Så får Per vara hemma med Tove! Och de bästa av allt e ju ändå att vi kan kombinera båda våra jobb, han kan jobba morgonpasset och ändå ta Tove när jag ska iväg och så kan han jobba efter lunch och resten av dagen om de behövs! :)

Va i hjo innan, hela familjen :) Köpte majsvälling och godnattvälling som vi fick rabattkupong på och så köpte vi dricka.. (till oss)
Per behövde även in på granngården å "hämta ut" nya arbetsskor så de fick vi gjort de med.. Skönt, så slipper han gå med trasiga skor och jag slipper få in en karl med blöta fötter! ;) Blir ju blöta skitiga märken på golvet :P

Malmö FF vann igår och vann därmed SM-GULD!!! :D Härligt! Tack Matte för hjälpen så jag med kunde se matchen :)

3 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Grattis till jobbet!!

Kram faster

dessie sa...

Grattis till jobbet gumman <3 Pusssssss!

Jessica sa...

Va kul att du fick jobbet :)