Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 15 december 2010

Pyjamas-mys-dag

Idag har inte inte hoppat ur min pyjamas! Eller jo, till hälften ;) Har bytt till ett par mys byxor och har ju givetvis BH på mig.. Men har min pyjamas-tröja på mig :) hehe.. Dusch snart med, eller om jag gör de sen när hjärtat e inne igen efter jobb.. Så får de nog bli ;) Så bökigt om jag står i duschen och Tove vaknar ju.. Men de går ju.. ör så brukar jag ju göra :P

Ska ner i tvätstugan nu och hänga upp de som e klart i maskinen.. Ska nog slänga in mattan med för den kan jag ju bara lägga ovanpå torkställningarna :) Tror annars att de blir rätt fullt på dom nu när jag hängt upp denna maskin.. Aja, de återstår att se :)

Sen ta disken!

Inga kommentarer: