Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 10 december 2010

Smälter

Kunde bara inte motstå denna skönhet när den låg så fint på hyllan och ropade på mig.. Haha..  De lät ju bara så himla gott! Älskar ju crème brûlée och choklad så varför inte i en kombination?
Chokladen bara smälte i munnen! :) Riktigt gott :) Men sött som båda är så behöver man lite dricka sidan om :P De va inte farligt dyrt heller.. Tror jag gav typ 20:- eller nåt..
Per rynkade på näsan när han såg vilken smak de va på det ;) Men när jag smakat och sa att de påminde om, om, hmm, kinderägg? Då jäklar smakade han och rynkorna på näsan försvann! ;) Haha Nu har han hunnit äta mer än mig!! :O De gäller att passa på när man har hemma? Innan de tar slut liksom..
Detta chokladet är de jag pratar om!!:

Idag, ja, vad händer idag? Jag har rullat [försökt] min choklad tryffel i riven vit choklad.. Hoppas de blir gott! Kan ju bli lite mkt med mörk choklad annars så borde bli mumma med vit choklad på de :P Ska smaka sen :)

Tänkte försöka få min älskade unge att sova lite, så hon orkar med babysimmet sen.. För hon sov ju bara mellan 9-10.00.. Och nu e hon ju nannig igen men dumt att sova ju! ;) Fast hon ligger här bakom mig i soffan och myser, men gnäller emellanåt för hon e ju som sagt trött :P Men hon brukar somna efter en liten stund :) Och jag ger ju henne nappen ibland och pussar på henne med :) Kan ju inte motstå de! ;) Hon bara skrattar åt mig när jag närmar mig, ger mig sånt öra till öra smile! ;) Haha.. Älskade unge!! [hjärta] [kärlek]

Får ju inte glömma säga att de ju såklart är idol finalen ikväll! :) Att de känns surt att vi inte är på plats i år igen! Hade ju lätt varit roligare detta året!! Men så e de.. Och vet ju dessutom inte om jag velat lämna bort Tove heller så.. Hehe.. Men de blir mat och mys här hemma ist :) Hjärtat, jag och D.. Hoppas bara på att Tove vill sova bra så jag inte missar för mkt.. Men de går ju att se efteråt i tv4.se/play men dock inte samma sak ju ;)

1 kommentar:

pernilla sa...

gott med choklad=)är det bra på babysimmet? ni går i skövde eller? har funderat på om vi ska åka dit någon dag när det är drop-in för att se om det är något för oss=)