Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 20 januari 2011

Bilder :)

Idag va jag och Tove iväg på sopplunch med M och A :) Trevligt och mumsig tomat och pasta soppa :) M tog receptet så jag tänkte sno de av henne sen med ;) Hehe..
Ställde bilen på ica´s parkering och gick dit, va först en snabbis på ica [glömde ju dock paketet hemma, igen!!] och sen apoteket innan vi gick till arken :) Sen på tillbaka vägen gick vi in på ica igen, de e ju tur man har hjärnan med sig!! Haha.. Totalt så gick vi väl i ca. 40 minuter innan och sen ca. 1 timme efter :) Skönt i detta vädret, friskt och skönt :)



















Lite blandade bilder ovan ;) Hampus som spelar pajas och sen är han ju sjuk också.. Förkyld och så.. Stackarn! ;)
Vi provade ju som sagt sittdelen på vagnen igår och idag ville jag ju ha liggdelen eftersom att jag ville hon skulle sova i åkpåsen.. De va ju minus ute så ;) Men iaf, jag drog över plasten igen på sittdelen så den skulle skyddas och så.. Ville ju inte ha massa katter i den.. Men jag misslyckades!! Såg ett par tassar sticka ut när jag gick förbi den innan :P Haha.. Mysan!! Bildbevisen ser ni här ovanför ;)

Per är på Hockey, Hampus sover i soffan, Tove sover i sin säng och jag sitter här.. Sms:ar lite gör jag med och snokar lite på nätet :P
Ska ner och hänga upp tvätten och starta en ny maskin.. Men jag måste ju väcka på tove också såg jag nu.. :( Hon har sovit i en timme snart och klockan e ju mkt!!

2 kommentarer:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Tack för ert besök igår! Ha det gott!!

Kram

Tosse sa...

Haha tänkte precis fråga vad fan Hampus sysslade med när jag såg bilderna haha, men sen så förklarade du ju ;) Ser ut som om du lyckades underhålla honom så han somnade till slut ;)