Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 14 januari 2011

Fredag

Då va de fredag igen.. En vecka sen vi va nere i malmö! Eller en vecka sen vi åkte ner iaf ;) Men känns ju som de va igår? 
Men iaf, nu va de fredag och inga röda dagar längre, alltså är de babysim idag igen :D Näst sista gången, för denna gången! :) För igår gick jag in på arenabadets hemsida igen, de har ju varit fullt på babysimmen innan. Men nu va där lediga platser till andra omgången nu i vår :) Tror dom lagt ut om nya dagar.. För inte gick de på onsdagar innan den perioden :P Men iaf, jag bokade in oss på onsdagar 14.30-15.00 med start V.12, alltså den 23:e mars :) Messade och ringde M men hon ville tydligen inte prata med mig ;) Sen skyllde hon på att hon hade mobilen på laddning och hon va ute och åkte.. Ska vi tro på de? Jo, jag får nog de :P Men hon ringde sen så nu e hon och A med inbokade på babysimmet :D Ska bli kul :) Tove älskar ju de så ska bli kul att gå en omgång till..
Vill ju fortsätta med detta nu så ska försöka få oss en plats på fortsättningskursen till hösten med :) Kostar ju lite, men de e de värt! Bara att se min fisk glad och nöjd, e värt varenda krona! [kärlek]

Inbiten tv4 tittare, varför ska de vara så svårt att vänja sig och kolla vad de finns på de andra kanalerna? Haha..

Ikväll landar Hampus i Sverige igen och ev. på Måndag kommer han hit :D

Man har råd att förlora fingrar och tår,
men inte mer!

Inga kommentarer: