Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 15 januari 2011

Inte..

Tycker inte om att behöva väcka Tove men får göra de när jag skrivit klart här.. Jag la henne 16 och hon ska ju helst inte sova allt för långt efter 17, eftersom de då blir jobbigt att natta henne..

Jäkla skitväder, de går upp och ner.. Ena dagen töar de, andra dagen fryser de på och tredje dagen snöar de.. Usch!! Men sån är ju vintern, men de kunde väl varit jämnt? Lagom? Men icke! ;)
Längtar till våren och sommaren, eller iaf tills snön smält så man kan få ut vagnen! Så man kan gå promenader.. Visst de går väl nu med.. Vagnen ligger i bilen, men ska jag komma nån vart här hemma måste jag gå på vägen och just nu e där ju snövall på var sida som tar upp ca. 1 meter av vägen! :( Med andra ord måste jag då gå mitt på vägen med vagnen och de känner jag inte riktigt för.. Eller kanske inte riktigt mitt på vägen, men en bra bit ut iaf.. Förvisso flyttar ju bilarna sig när man kommer med barnvagn men tänk så får dom sladd då? Ähh, jag går när vi är i hjo ist och tar henne på armen här ute ;)

Segade ihop jättemegasuperdupermycket precis.. Blev astrött! Tidig kväll? Ska ju jobba imorrn med.. Bara en halvtimme dock..

Nu ska jag väcka på min underbara!

Inga kommentarer: